e m m a ; vardag, fest, inredning

Hej & hå!

I natt har jag då inte varit uppe och grejjat med fönsterlampan :P haha! Sov som en gnu istället. Och lillsyrran sov hos mig i natt, sover ju så himla dåligt när jag sover själv så jag frågade henne igår om hon ville sova här och självklart kunde hon  det :) Schyrre, så man får en god natts sömn den här veckan iaf :)

Har precis kollat lite på Bolibompa :P Går ett program som heter "Fåret Shaun" och det är ju för härligt program alltså! Hihi så sött med alla fåren :P Det påminner lite om Wallace & Gromit som jag också avgudar. Hehe!


image974

Planerna för helgen:
  • Ikväll blir det lugnt med ostbågar och "Let's Dance" :)
  • Imorgon på dagen så ska jag först jobba och sen på kvällen blir det fest & utgång ;D
  • Och på söndag antar jag att det blir lugnt, kommer ju vara bakis :) Ska kolla in Camillas lägenhet också och hon sa kolla på min :) Najsnajs!
Hoppas ni får en trevlig helg!

Nu ska jag ta och laga lite käk och kolla på "Cops"! PUSS!


Wysteriia

Fan ostkrokar äter jag inte alltför ofta, smarrigt! :D

Trevlig kväll ;D

2008-02-01 / 20:16:04
BLOGG: http://Wysteriia.blogg.se
Olessia

trevligt :D

2008-02-01 / 21:04:27
BLOGG: http://www.unikaolessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback