e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen

image995Ja, i fredags så kom Josefine hit från Stockholm.
Mötte upp henne på stationen och sen gick vi och köpte thaimat.
Min lilla Gunvald kom också sen när vi kommit hem och var här till lördag eftermiddag :) sötkatten!

På kvällen fick vi för oss att vi skulle dricka lite vin och vi hamnade till slut på "kingen" och drack öl ;P hehe, en trevlig kväll! Träffade lite folk!

Lördagen var lite seg. Skulle upp och jobba 11-13, tur att det bara var två timmar jag skulle jobba, var verkligen supertrött! Men det gick bra! Var lite folk iaf!
Josse kom och mötte mig på jobbet och vi gick till systemet och köpte lite mer dricka ;) Sen plockade vi lite här hemma. Vi bestämde också att vi skulle till Avesta, och gå ut där istället för här i stan! :)
Det blev återigen kväll och vi gjorde i ordning hemgjord pizza :) blev riktigt mumsigt!
Nicholina och Kajsa kom förbi en sväng, vi pratade lite om sälen.. blev ju inget möte i helgen så vi sa att vi ska planera in ett möte och även höra efter vilka som ska med. Lät ju bra :)

Sen så skruvade vi upp volymen och gjorde oss i ordning!
Mamma skulle skjutsa oss till Avesta och hon kom kring halv 11 och hämtade oss.

Sen var det bara att shake:a loss på dansgolvet! ;)
En jättetrevlig kväll! Verkligen!

Idag vaknade vi relativt tidigt och vi var mest trötta efter gårdagen, var inte superbakis :) Skönt!
Vi gjorde oss i ordning och gick till ICA en sväng (trots att jag var så trött så jag kände mig som en zombie), Josse skulle hämta hennes biljett hem och sen så handlade vi lite mat.

När vi kom hem gjorde vi i ordning mat och Lurkas kikade förbi en sväng också, trevligt trevligt! Ska käka middag hemma hos henne på tisdag :D

Vid halv 5 vinkade jag hej då till min favvo-poopie!
- Har verkligen haft en supertrevlig helg gumman! Tack :)
Men nu är det supertyst och ensamt här hemma.. :(
Men snart så kommer älsklingen hem! :) Skönt! längtar efter honom.. megamkt!

Ska till tandläkaren imorrn och dessutom väldigt tidigt så ska nog försöka sova snart! :)

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

Puss & godnatt!
image965




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback