e m m a ; vardag, fest, inredning

Kärlek

image1008
Jaha här sitter man helt själv på den så kallade "kärleksfullaste"-dagen på hela året.
Tråkigt, men älsklingen kommer hem snart :D Har fått reda på att han kommer hem 2 dagar tidigare än väntat! Skönt!

Dagens planer då? Jo.. Jag ska först jobba 14-18 :) Och innan 14 ska jag ha gjort mig i ordning, lagat lunch (pannkakor) och gå på stan en sväng, ska in på apoteket och hud-kroppsboden. Tänkte gå in på elkedjan och kika om det finns ngn lampa jag kan önska mig i födelsedagspresent..

Efter jobbet så kommer syrran hit för mamma ska iväg en sväng, så hon kommer hit och håller mig lite sällskap :) Har ju en liten alla hjärtans-present åt dem :)

Sen så ska jag inte göra så mkt mer... tror jag :)
Eller jo, jag ska kika på gårdagens LOST-avsnitt också.. var ju hemma hos Lurkas igår så då missade jag det. Hade förresten en supertrevlig kväll! :D



Hur firar ni alla ♥ dag?
image965




Emelie-Marguerite

Ha en bra dag! :D

2008-02-14 / 12:02:19
BLOGG: http://www.empemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback