e m m a ; vardag, fest, inredning

Middag

Hej hej! Är egentligen ledig idag men vi kom ju på att det är ju alla ♥-dag imorrn så det kan vara ganska mkt folk idag ändå.. Så jag jobbar bara mellan 13-16 då det är som mest folk hos oss. Slappt ändå :)

Ikväll ska jag hem till Lurkas och äta middag, tacos :D Gottigott, åh är jättesugen på guacamole! Mmm..
Dessvärre så missar jag LOST, men får väl kika på internet sen istället :)
Ska dricka lite vin också :) Vi har ju en sak att fira nu ;P hihi, så kul för dig gumman!

Om 6 dagar fyller jag år ;)

Nu ska jag fästa lite smink på mitt ansikte ;P
Ha en superbra dag allihopa!
image965





Karin

nä ska nog inte fira.. ny stad och har inga att fira med här

2008-02-13 / 12:49:42
BLOGG: http://karinolofsson.blogg.se
Johanna

Japp, de var super bra : )
Hoppas du haft en trevlig kväll!
Pusspuss

2008-02-14 / 00:15:38
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback