e m m a ; vardag, fest, inredning

Semla - resultat

image986Jaa här är då vårat resultat av att göra hemma-gjorda semlor :P Ser ut som brödbitar med lite grädde :P! haha.. Men min blev då iaf god! :) Vaniljsås istället för mandelmassa :)

Kollade ju på "I huvudet på Gynning" tidigare ikäll, haha hon är för grym alltså :P vilka kommentarer :P tycker det är så skönt att det är så bra program så här mitt i veckan. Både Gossip Girl och Gynning på tisdagar :) great!
Och imorrn så är det LOST! Wiiie, hihi ååh vad jag har längtat! Men imorgon är det ju en tillbaka-blick på vad som har hänt, bra tycker jag, minns knappt hur sista avsnittet slutade...

Neee nu måste jag försöka sova, vänder ju nästan på dygnet :s Men har ju sovmorgon imorrn, börjar inte fören 14 :D så det är ju egentligen lugnt. Men vore skönt att gå upp i tid och vara riktigt trött imorgon kväll istället... hm..
Jadu vilka problem man har ;)

Åh! Jag längtar till fredag och till helgen överhuvudtaget! Josefine kommer hit på fredag och sover här hos mig hela helgen :) så det blir riktigt röjj på lördag ;D och dessutom så ska jag vara kattvakt åt Gunvald! Saknar honom jättemkt faktiskt! Det är ju ett sällskao det med trots allt...

Jag saknar min älsklings-Anders också! Puss till dig honey..

Hoppas iaf ni har haft en superbra dag! Natti!


image965



Lisa

Gossip Girl är oxå riktigt bra :) Kanon tisdag! Fina semlor du gjort! Sj åkte jag runt hela stan och leta semlor, hitta tillslut på Hemköp som tur va :) Ha det bäst!

2008-02-06 / 08:44:35
BLOGG: http://www.jacobsen.blogg.se
Malin

haha det tror jag ine hon kommer.. hon ska vara i tv, inte radio :D

2008-02-06 / 08:51:34
BLOGG: http://Chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback