e m m a ; vardag, fest, inredning

Sthlm-besök

image988Åååh imorrn kommer Josefine hit från Stockholm! Ska bli sååå kul! :D iiiih längtar!
Hon kommer nog imorrn kväll så det blir nog att käka lite thaimat då som går fort :)

Och min älsklingskatt kommer hit imorrn också, hoppas det går bra... Så han inte blir nervös eller nått.. Men isf är det ju bara att skjutsa hem honom. Den lilla parveln ;) hihi så söt! (bild från när han var liten)

Idag så jobbade jag mellan 14-18 ;) skönt. Imorrn börjar jag 12 ajajaj, hur ska jag orka upp när jag vant mig vid att gå upp kl halv 12 ;P hehe needå, ska nog gå bra! Ska lägga mig tidigt ikväll/natt ;)


Varje år så åker vi ett gäng tjejer till Sälen för att parta och umgås :) Nu så här när man slutat skolan så ses man ju inte så ofta som man gjorde när man gick i skolan och samma klass. Så jag tycker det känns jättebra att vi ses så här och åker i väg tillsammans. Det är ju så jäkla härligt gäng! :) Vi är bäst, så in i helvete ;)
Tidigare har vi åkt till en stuga i Tandådalen och åkt dit sista veckan de har öppet. Men sist vi var dit var det heldött i tandådalen men megasupermkt röjj så det blir nog att vi hyr en stuga i Lindvallen i år istället :) Vi ska iaf ha möte om det i helgen så vi får se vart vi hamnar ngnstans :)
Tjejer: Blir lördag kl 13.30 bra? ;P

Hehe nee nu ska jag ta och plocka lite i lägenheten så det är snyggt när Josie kommer hit ;D

Nattinatti på er!

image965



Anonym

detsamma!

2008-02-07 / 22:20:53
BLOGG: http://metrobloggen.se/helenascity
elli

ååh sötast katt ju! :)
Vart har den varit då? :p

2008-02-07 / 22:26:37
BLOGG: http://ellinorak.blogg.se
Kajsa

Japp, det blir bra med den tiden! Var ska vi ses förresten? :)

2008-02-08 / 21:50:53
Kajsa

Japp, det blir bra med den tiden! Var ska vi ses förresten? :)

2008-02-08 / 21:51:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback