e m m a ; vardag, fest, inredning

Godmorgon!

image950
åh jag längtar till sommaren nu! En bild från i somras...

Jag kan inte riktigt förstå att Heath Ledger är död. Han var ju en såå duktig skådespelare! "Älskar 10 orsaker att hata dig" :) Jag läste i artikeln på aftonbladet att han aldrig riktigt gillat det här med kändisskap. Och de hade, enligt en viss källa, hittat massa tabletter utspridda på golvet i lägenheten.. Väldigt tragiskt är det iaf!

Ja idag så börjar jag kl 13 och gick upp i tid idag för att ta det lugnt. Jag är en sån person som hellre går upp i tid och kan ta det lugnt än sover lite extra för att sedan få hålla på och stressa :s

Ska ta och kika på en film nu medan jag gör mig i ordning ;)

Puss!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback