e m m a ; vardag, fest, inredning

Handboll och tacos

Ja här sitter vi, mätta och belåtna! Tacos är ju alltid något som lätt slinker ned i magen ;P

Kollar lite på handbolls - em eller älskot är ju mer inne i det än vad jag är.
Har aldrig riktigt gillat handboll. Provade på en gång och det var det tråkigaste jag gjort.
Men det är säkert jätteskoj när man är proffs och tjänar pengar på det ;)
Jobbade idag, 10-18. De andra var på mässa i sthlm för att kika på vår-grejjer :)
Gick sen till ICA och handlade en massa :)

Sovmorgon imorrn ;) börjar 13!
Och direkt efter jobbet imorrn så åker jag och älsklingen till Falun för att kika på innebandy, seriefinal, IBF Falun - Varberg :) Spännande och mysigt ;)

Jag har kommit på en grej. Jag är ju så megasupersugen på att skaffa katt. Och älsklingen är ju hemma här under sommaren och om jag skaffar katt då kommer den ha mkt sällskap :) Så jag tror minsann att det får bli en liten kisskatt till sommaren :) Vi får se, vi får se!

image936

En bild på älsklingens förra kattungar, Robert och Is-björn, så jävla söta :D

Jag ska snart ta och plocka fram lite grejjer jag lånade med mig hem från jobbet nu. Behövde en fönsterlampa och kom på att vi har ju en skitsnygg på jobbet, så vi får se om den passar i köket nu då. En ljushållare som man sätter på väggen hängde med också, skitsnygg den med ;) Men får se om det passar :)

Beställde lite vårkläder från Ellos igår, hoppas det är något att ha :)

Som sagt så ska jag ta och fixa lite nu! Puss & godnatt!


sanna

söt bild

2008-01-20 / 19:51:56
BLOGG: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Karin

tacos är ju såå gott

2008-01-20 / 21:30:58
BLOGG: http://karinolofsson.blogg.se
sis'

åååh så sötaa!!! :D

2011-08-15 / 19:51:26
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback