e m m a ; vardag, fest, inredning

I huvudet på Gynning

I huvudet på Gynning är ett program på kanal5 som börjar kl 21, ett program jag har tänkt att börja följa.
Jag tycker hon har sån häftig personlighet :) hehe hon är cool på nå vis :) Hoppas det är ett bra program!

Men innan dess ska jag ta och göra i ordning pannkakor och grejja lite!


Johanna

Det är bra med mig med : ) Usch ja, snart är jag gammal! Tänkte undvika det så länge som möjligt ; )

Hoppas programmet är bra, jag vill också se det! Men man har ju inte Kanal 5.

Puss puss

2008-01-15 / 19:40:28
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Lurken

Fy fan va pinsam hon är ! Man skämms ju... Nej usch då, efter de första 15 min så kan man ju dra slutsatsen att programmet floppar. :S

2008-01-15 / 21:34:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback