e m m a ; vardag, fest, inredning

Idrottsgalan - Zlatan regerade

Är sååå glad över att Zlatan fick "jerringpriset"! Han är absolut värd det!
På något vis tycker jag att han har fått för lite uppmärksamhet av oss svenskar. Men nu ska han väl vara nöjd tycker jag, när fick pris för både "Årets manliga idrottare" och "Jerringpriset" :) Och "Jerringpriset" är ju ett pris där vi, svenska folket, ska rösta fram en vinnare och det gör det ju ännu mer uppmärksammat.

Och jag är superglad över att Kallur kom på andra plats när det gäller "Jerringpriset", hon är så duktig :) Och hon är ju från Dalarna, Falun :)
På tal om Dalarna, så var det ett par här ifrån Hedemora som fick ta emot "sportspegelpriset", ett stort grattis till Jessica och Andreas som är kända för sina insatser inom Boogie-Woogie. Riktigt kul att de fick pris! Blev riktigt förvånad när de poppade upp i rutan!

Och Peter Settmans insats som programledare var riktigt bra tycker jag. Han har ju rolig humor :) hehe! Och humorinslagen i hela galan var roliga tycker jag. Men jag saknade Robert Gustavsson.. :/ Men man kan ju inte få allt.. :P

image933

Bild: aftonbladet.se/sportbladet

Nu ska jag kika på film: Scorpion King



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback