e m m a ; vardag, fest, inredning

Ledig!

Ja idag är jag ledig :D wiiee!
Har sovit hemma hos mamma inatt. Ligger fortfarande kvar i sängen ;P

Igår såg jag filmen "I am legend". Skitbra film tycker jag! Innehöll allt som jag vill att en bra film ska innehålla. Det var som jag läste i en recension, en liten blandning mellan "Cast away" och "28 dagar senare". Och jag tycker om dem sen tidigare också.
Will Smith gör ju hela filmen! Han är en riktigt duktig skådespelare!
Det som var lite negativt med filmen var att den var så kort. Och jag skulle gärna ha sett mer hur New York och även resten av världen såg ut efter den här "smittan".

Tänkte att jag skulle passa på att ta med några filmer hem när jag ändå är här hemma med snbbara bredband :) Btw så tycker jag att mitt mobila bredband fungerar utmärkt! Är nöjd :)

Som sagt så har jag knappt klivit upp ur sängen idag.. så har inte gjort så mkt. Men det är ju skönt att bara sitta så här och chilla ;P hehe..

Och mina kläder från Ellos har kommit. Kanske lägger upp lite bilder på vad jag har shoppat ikväll :)
image938
En bild från i söndags, då vi var och gratulerade min halvsyster på födelsedagen :)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback