e m m a ; vardag, fest, inredning

Victoria's secret fashion show

jajjamen det är vad jag ska kolla på snart!
Och Justin är ju med också, kan ju inte blir bättre ;)

Jobbat 13-18 idag. Sköööna tider :) Och imorrn är jag ledig! Ska städa igenom hela lägenheten då tänkte jag och försöka få upp lite mer på väggarna... har inte fått upp så jättemkt. Tre tavlor sammanlagt :P Och "vingarna" förståss :)

Efter jobbet idag så åkte jag med mammsen och handlade lite, behövde få hem lite bröd och så vidare, basvaror.
Blir lite nachochips med guacamole ikväll. Avokadon håller på och bli övermogen så den ska käkas upp, då blir det lite guacamole ;) hihi, det är ju så jävla gott!

Åh hoppas jag får H&M grejjerna innan jag åker till Stockholm! Vill ha väskan jag beställde därifrån :)
Som sagt så ska jag ta och kika på TV snart och mysa i min nya kofta från Gina Tricot, ska göra i ordning lite kvällsmat först! :)

Föresten så ska jag absolut se "I huvudet på Gynning" på tisdag, verkar ju skitbra! hehe såg det på reklam nyss :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :) Puss!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback