e m m a ; vardag, fest, inredning

Weekend i Stockholm

Har spenderat en mycket trevlig helg i Stockholm!

Kom till Josefine kring 8 i fredags och hon kom och mötte mig på stationen :)
Vi gick till hennes lägenhet och lämnade min grejjer. Sen gick vi och handlade lite på konsum. Lite snacks och barnmat ;P hehe, banan- och mangopuré, mums :) Vi blev sugna på att kolla på film så vi gick hem till Josies syster för att låna en där, det blev "Good luck Chuck" hade sett den innan, en bra film! :) Med Jessica Alba. Vi böt våra julklappar också! Jag fick en jättefin skål från Mique av Josie, skitsnygg! Josie fick både julklapp och present av mig, en bok, en rosa mateus-mugg, en "miranda"-nalle och en söt liten tjock keramik ängel.
Efter filmen gick vi och la oss så vi skulle orka med morgondagen som väntade, för då skulle det bli party ;D

När vi hade gjort oss i ordning på lördagen så gick vi och handlade och jag fick se affären som Josse jobbar i :) hihi!
Vi kom hem kring 2 tiden tror jag och tjejerna skulle komma och käka middag vid 6 så vi körde igång med att göra mat. Josse hade planerat att hon skulle servera tacopaj till middag och pannacotta till efterrätt. Och det blev riktigt lyckat! Det var så sjujäkla gott! Josse lyckades rejält med pannacottan med stjärnanu... eller stjärnanisen ;P haha

Det var en riktigt trevlig kväll överhuvudtaget vi blev fulla och glada :P hehe. Men vi stannade hemma hos Josse hela kvällen, vi blev lite trötta när klockan slog ett så då gick vi och la oss :) Men det var jättetrevligt att träffa lite nya människor och Nicholina var ju där också. Trevligt att träffa henne man ser ju henne inte så ofta nu för tiden...

Idag så var vi först upp en sväng kl halv 7 och hällde i oss lite cola, bakfulla som vi var :P hehe sen så somnade vi om till tio. Vi gick upp och städade undan det som var i oordning :) och gick sen ut på stan och fyndade lite, köpte två små skålar till den skålen jag fick av Josse i julklapp :D sen så köpte jag en giraff! haha, jättehäftig!
Vi gick och käkade på donken, perfekt en dag som denna när man är bakis!
Vi kom hem kring halv 4 och kvart i sex gick mitt tåg så vi stannade sen bara hemma och slappade :)


Så nu är jag hemma och börjar bli lite trött. Men har tänkt att vara vaken ett tag till för imorrn  är jag ledig, så jag kan sova hur länge jag vill! :)
Nu ska jag ta och kika på film!
Hoppas ni har haft en minst lika trevlig helg som jag! :D Puss!

aaa


Li

Roligt att vara i sthlm :D:D

2008-01-14 / 22:08:36
BLOGG: http://candyfloss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback