e m m a ; vardag, fest, inredning

Juli!?

Aoow shit! Kom precis på att det redan juli, gah.. panik! Halva sommaren har ju gått! :s Och jag har inte ens badat än :/ Men imorrn blir det ett kvällsdopp! :D Wiie, ska bli mysigt! Jag och pälski ska åka iväg direkt när jag har slutat! Hoppas det är varmt i vattnet! För jag ska tamefan bada! ;) myspys, längtar!

Vi har precis kollat klart på filmen "Step up". Den var helt okej! Lite förutsägbar men som sagt helt okej!
Och just nu sitter vi och kollar på dokumentären, "Elvis sista 24 timmar" mkt intressant! :) Och sötkatten ligger här brevid och är så söt såå! :) mihi

Nu ska jag ta och koncentrera mig på dokumentären :) Sen väntar sängen! Natti natti!

PUSS


Wysteriia

Jag har inte heller badat :S

2008-07-02 / 23:31:37
BLOGG: http://Wysteriiasblogg.se
Emma

svar Wysteriia: Nehe :/ Men idag SKA då jag bada, jag måste! :P

Ha en fortsatt bra dag!

2008-07-03 / 15:12:58
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback