e m m a ; vardag, fest, inredning

Skrattattack

hahaha, jag verkligen ääälskar AFV (americas funniest homevideos). Fick nyss värsta skrattattacken :P hihi

Älsklingen och jag har precis käkat mat, tacooos :D mumma de ;) Och som sagt sitter vi nu och myser framför tv:n :)
Och jag sitter med datorn i knäet ;P ska ta och dra hem lite låtar tänkte jag, har en massa jag vill ha!
Tänkte dessutom göra om bloggen ;) vill ha lite annorlunda, ska lägga ner ordentligt med tid på den nu och tänka igenom det (kommer säkert tröttna om en vecka igen :P) så det blir braoo.

Åhh så jäkla skönt med fredag! Wiie! Veckan har gått fort! I måndags hade jag värsta ångest för att återgå till jobbet efter en veckas semester.. men det har gått bra! :) En vecka till då jag är helt själv, sen börjar chefen igen och även en ny kille ska börja då också!

Nee nu ska jag börja skissa på bloggdesignen ;)

Ha en trevlig kväll!


Ciaociao



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback