e m m a ; vardag, fest, inredning

Trallallaaa

Äntligen fredag & snart helg! wie! Inte för att jag inte jobbar i helgen, men skönt ändå!

Om en vecka åker jag till Stockholm och till min favvo-poopie :D Miss u! Ska bli jättekul! Har inte varit i Stockholm på ett bra tag nu :/ Men nu får jag se hennes nya lägenhet och allt :) wiewiewiie!

& Jao det blir varmt idag med.. Smälter redan nu ;) Tur att man har en AC! Och man ska inte klaga :)
Har tänkt på en sak, vad vi svenskar klagar på vädret hela tiden! Verkligen! Är det inte för varmt så är det för kallt :P Konstigt.. jaja..

hmpf, ledighet tack!

Have a nice day y'all! Simma lugnt! ;)


Anonym

hehe ;o) tack !



Hoppas du får de kul i sthlm !!



Håller med om att vi klagar mkt över vädret ;o)

2008-07-04 / 14:48:55
BLOGG: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback