e m m a ; vardag, fest, inredning

Fredag den 13:e

Idag är der oturdagarnas otursdag.
Fredag den trettonde... :s ajajajdå..

Idag börjar jag kl 13, najsinajs! Jag tror jag ska käka brunch istället för frulle nu och lunch sen.. Låter bra :) Orkar inte göra i ordning ngt nu.. så det får bli sen!

Igår var jag ju ledig, och halva dagen gick åt till att städa lägenheten ordentligt här hemma! :) Sen följde jag med mamma och lillsyrran en sväng på stan. Var och kikade efter en present till pappsen som fyller imorrn och dessutom en parfym till mig själv! Men presenten väntade jag lite med, ska höra lite med Annsofie idag vad hon tänkt köpa, så kanske man kan gå ihop eller ngt :) Jag köpte då en parfym iaf, Paris Hiltons Heiress :) Luktar supernajs! Och köpte också en bok om fotboll och fotbollsspelet :) Perfa till lördag ;)



Nu ska jag ta och glo lite på tv :) Hoppas ni får en bra dag!

PUSS


Emma

fotbollsspelet.. ojoj ;) kanske bäst att plugga på lite då :D

2008-06-13 / 16:35:39
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/
Emma

svar: Haha jaaao :)

2008-06-13 / 21:47:58
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback