e m m a ; vardag, fest, inredning

Indy

Bio var det som stod på planering ikväll. Och så blev det! Och bra var den!
Indiana Jones har ju ploppat upp på bioduken igen och då måste man ju kika om han är lika pigg som i de andra filmerna. Och han skötte sig bra tycker jag, han ju liite hjälp då :) Men som sagt en bra uppföljare efter så pass lång tid, vad är det nu 10 år? :s

Sitter just nu i sängen och ska snart sussa!
Imorrn är jag ledig och då ska jag dra med Lurkas till Falun för att hälsa på Erika (som jag inte sett på evigheter!) och även kika in på gina tricot för att hälsa på min halvsyster som är butikschef där :) Ska bli skoj, träffar ju inte henne allt för ofta heller :c Ska väl även kika in rean ;)
Sen imorgonkväll är det Spanien - Ryssland som spelar och den matchen måsta man ju se! Turkarna var ju nära på att slå tyskarna idag men ackack, inte då! :) 3-2 till Tyskland. Vi får se om vi kikar på matchen på waynes, skulle va skoj!
Och innan matchen hade jag och Emma tänkt att hinna med lite guitar hero :D wie, skojiskoj!

Niiuuu ska jag sööööva :) nattinatt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback