e m m a ; vardag, fest, inredning

jävlafanhelveteskit


Det var ingen rolig match alls de här :s Nu vet jag någon som kommer vara upprörd över detta hela kvällen.. (pälsk)
Ukraina vann med 1-0: Och hur ska det gå i EM om de spelar så här? ajajaj..
Om två timmar blir det att glo på tv:n igen. Renée möter Cirkus Zlatan är det då, kl 20 på trean. Det ska vi lätt se :)

Den här veckan är det skolavslutning! Tänk.. redan två år sedan vi tog studenten! shit asså.. :P
På torsdag slutar de och då blir det partyparty. Lite folk som kommer hem igen från alla håll och kanter, blir skoj! Ska väl dra ihop ett gäng, och troligtvis förfest härhemma :) Hoppas det fina vädret håller i sig! :)
Är ledig då och även imorrn, annars är det jobbelijobb som gäller resten av dagarna :)

Har förresten kännt av allergin idag så in i helvete :s var tvungen att ta en tablett som jag helst undviker pga att jag blir såå trött utav dem.. men idag var det förjävligt så jag tryckte ner en tablett i halsen. Och blev lite dåsig.. men nu mår jag bra :) så ni vet ;) haha

mm :) nu ska jag youtube:a Zlatan.. :)


Ha en fortsatt trevlig kväll! PUSS


Johanna

Jag kommer hem på torsdagen går i skolan till ett och sen måste jag skynda mig! Men fest på kvällen låter toppen, hos dig passar mig! Johanna K och Joanna verkar också på : ) Men jag tycker vi kan höra med alla typ eller vad tycker du? Hoppas Hotellet har öppet, Johanna hade hört att de skulle ha de! Jag har ingen koll alls.. Vi får höras som sagt : ) Puss puss

2008-06-01 / 23:57:32
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback