e m m a ; vardag, fest, inredning

Movietajm och tacos

Mm kvällen har bestått film-tittande och taco-ätande :)

Mamma och syrran kom och höll mig sällskap till middagen och det blev som sagt tacos. Supergött! Vi kollade på "King Kong" och tillslut så satt alla och grät till filmen ;P hihi.. Men den är ju så jääävla sorglig.. buhu! Vi kom på under filmens gång att allsång gick ju samtidigt men då sa vi att vi får kika på reprisen på söndag istället när man är lite bakis och så.. ;) För på lördag drar nämligen jag och pälsk till Ludvika! Och ska kolla in bl.a. brolle och pumpbolaget ;) Vi ska plocka upp Josie också när vi kommer dit, hon ska också dit :D Eller hon är ju hos sin mami som bor alldeles utanför Ludvika. Ska bli kul att ses en sväng! Har inte sett poopien på jättelänge!! Ska och hälsa på henne i Stockholm i mitten på juli då jag har semester men det är ju ett bra tag dit.. Så det ska bli jätteskoj att hinna ses nu till helgen! Bea skulle också dit så jag hoppas jag hinner träffa henne en sväng också :) Hehe, stackars pälski som kommer få springa runt med mig och mina kompisar ;P men han kanske hittar på ngn :)

Och nu så har jag och älsklingen legat här i sängen och hållt om varann framför skräckfilmen "One missed call" (kikat på laptopen). Jag har sett den förut men den japanska versionen som jag gillade grymt mycket! Japanska skräckfilmer det är grejer det! Var därför lite skeptisk till denna film då amerikaner har gjort om den, men den var jääkligt bra ändå! Tips om ngn ska se skräckfilm framöver!! ;)
Som sagt så var filmen läskig så jag var tvungen att blogga av mig lite innan jag ska sööva :) Imorrn är det jobbelijobb som gäller! Och efter det är det Indy på biduken som väntar ;) ska bli mysigt att gå på bio, längesen nu!

PUSS & NATTI  ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback