e m m a ; vardag, fest, inredning

Nostalgi och mindre grader

Det var riktigt trevligt igår! Vi orkade bara kolla på två filmer, Mio min Mio och Pocahontas ;) Haha! Blev en lyckad nostalgi-kväll trots att Mio blev mobbad av oss pga hans känslighet ;P Blev lite skiitsnack också :)

Idag är jag ledig! Ska ta en vända till jobbet under dagen och sen så ska jag handla med pälski efter han har slutat jobba :) Hans första dag på banken idag!
Ikväll ska vi kolla på korpfotboll! Älsklingen spelar.
Syrran kunde följa med och kika! Perfa!
Senare ikväll så ska vi kolla på Arn :D Har velat sett den länge nu! Hoppas den är bra..

Skulle egentligen ha åkt med Lurkas och badat idag men hon kom på att hennes bikini var lite genomskinlig :P Dessutom så är det svalare idag än vad det har varit på hela helgen.. :/ Ska bli 15 grader på torsdag :s Ska behöva ta fram dunisen igen kanske? ;)

Trots att det är svalare ute så ska jag nog försöka att sätta mig på balkongen i solen några minuter, sen blir det att fästa lite make på fejjan och göra sig smått i ordning :)

Hoppas ni får en trevlig dag! :) Pussipuss



lurken

wohoo ! efter mycket om och men, så hittade jag ett par nya bikinitrosor :P

2008-06-10 / 00:20:34
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback