e m m a ; vardag, fest, inredning

Singin' in the rain

Oj, nu tror jag himlen öppnade sig :s Vilken skur! Men det är nog bara lokalt tror jag.. slutar nog snart..
Vilken trevlig sommar vi har! ;)

Man får ha tålamod, efter regn kommer ju solsken :) Imorrn skulle det redan bli bättre och på onsdag skulle det bli kring +23º :) Typiskt att man ska jobba fullt denna vecka :P Hoppas det fina vädret håller i sig till nästa vecka och nästa helg! Drar ju till Stockholm då och har semester hela veckan :) najsinajs! Och sen så vill jag ha tillfälle till att ha min nya klänning! ;)

Sitter just nu på min lunch, skönt att sätta sig här och skriva av sig och komma bort från jobbet lite, inte för att det är jobbigt jobb jag har, utan annars blir dagarna lätt så extremt långa..
Kan ju inte gå ifrån på lunchen heller eftersom jag är själv över lunchen..

Ikväll ska jag hem till mammsen en sväng, ska hjälpa grannen som bor under henne med hennes dator :) Och sen så ska jag höra lite med mamma om veckan, hon drar ju till Tunisien på onsdag, den jäveln! ;) Och då ska jag och älsklingen sova i huset med lillsyrran resten av veckan. Blir nog trevligt!

Nu ska jag dricka upp min dricka!
Ciaociao, polers!

PUSS


Tobias

svar: såklart dom gjorde :D

2008-06-30 / 19:38:07
BLOGG: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback