e m m a ; vardag, fest, inredning

Veckan..

Jaao v.25 redan.. shit.. vad snabbt det går. Det har redan gått 25 st veckor på året, ujuj.. och jag får semester om tre veckor ;D wiiee!
jaja hursomhelst.. :)

Vad händer i veckan då? Jiioo, på självaste midsommarafton ska vi iväg till mammsen och gratulera henne för hon fyller år då :) Vi ska dit och käka lite m.m.!
midsommardagen blir det nog utgång i Säter med tjejerna, Säterdalen.. och möjligtvis förfest där också :) Kan bli riktigt kul!
Annars så händer det väl inte så mkt nu i veckan..

Jobb onsdag och torsdag som sagt, ska väl försöka få med mig älsklingen till Borlänge eller Avesta en sväng för att kika efter present till mamma och även ngt att ha på sig under midsommar.. Budade för ett tag sen på tradera på en jättesöt klänning men när den kom upp i 500 spänn så sket jag i det.. kanske ska gå in och kika lite där nu.. hmm jaoo jag gör nog så :)

Hoppas ni får en gosig kväll ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback