e m m a ; vardag, fest, inredning

Lördag - Party

I lördags var det partyparty som gällde.

Först på dagen så jobbade jag mellan 11-13 och sen så grejjade jag lite här hemma för älsklingen hade försvunnit iväg till sin mamma och skulle käka påskmat där.
Provade sen lite kläder som for hit och dit i lägenheten,hade ju inte en aning vad jag skulle ha på mig... men det blev tillslut en svart klänning i siden & strumpbyxor :)

image1079
Jag, redo för fest :)

Senare kom Josie och Johanna hem hit och vi drack och gjorde oss i ordning det sista. För Josie gick det väl så där lär jag ju säga ;P hehe.. Citat från Josie med en massa mascara kring ögat - Fan, jag skulle ha sminkat mig innan jag blev full! ;) Och Johanna några minuter senare - Aj fan, jag har bränt mig på pannan! Sötos!
Vi gick sen till en förfest, trevligt! Och kring 12 gick vi till hotellet där vi fick stå i kö!? ;) wow.. Det var alltså ganska mkt med folk.. :P Sen så gick kvällen alldeles för fort! Helt plötsligt var kl 2 och det var bara att traska hem. Hem till älsklingen och sova :) Men det var riktigt kul! Bra musik och bra folk, perfa ;)

image1080
Jag och mina partypinglor ♥


Söndagen mådde jag relativt bra :) Bakis.. men inte fööör bakis ;) Älsklingen och jag tog oss en promenad i det fina vårvädret så man ble lite piggare! Mötte sen upp Josse och Anders H för att gå och käka pizza :) mums!

Sen så sa jag hejdå till poopien.. :/ tråkigt att det ska gå så fort när man har roligt! Men det har verkligen varit en superkul helg! Ska ta och dra till sthlm ngn helg snart! :)


Josie

hahaha ! fan va det gjorde ont i ögat, sved som attan!! bajsmascara ! men det var kul i lördags iaf =) miss u tooo ! pussss

2008-03-26 / 23:20:31
BLOGG: http://josiefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback