e m m a ; vardag, fest, inredning

Sälen-problem :s

image1060

Jaha, det med att hyra stuga till Sälen kan vi ju glömma :s Johanna ringde mig tidigare idag och berättade att hon hade pratat med hennes kompis som jobbar i Sälen. Och hon sa att man måste vara 23 år för att hyra och då ska alla i stugan vara 23 år!

Det har tydligen blivit nya regler för stughyrning alldeles precis för att det är så stökigt och bråkigt. De har därför höjt åldersgränsen för att hyra.. Och utöver 23 års åldersgränsen så har de även infört att man måste åka skidor när man åker dit, minst tre dagar tror jag det var..! Så inte blev det ngn stuga i Lindvallen i år som det ser ut nu...
Blir Tandådalen istället.. hoppas jag! :) Ska ringa lite samtal imorrn och höra om våran stuga är ledig! Hoppas, hoppas.. :s får hålla tummarna nu ;)

Idag har jag ju varit och kollat på när lillsyrran spelade innebandy, så duktig så! :D de vann med 5-3 tror jag.. Eller 5-2 :)
Sen efter det så åkte vi och handlade. Hade ju som sagt inte mkt i kylskåpet :s Men nu är det proppat! ;)
När jag lagat mat och käkat lite så körde jag igång och tvätta och städa :) Sen så har jag suttit framför tv:n och datorn.. ;)

Imorrn är jag ledig så jag ska ta och sova ut ordentligt, träna och gå en sväng på stan. Har lite ärenden! Hoppas det är fint väder :D Ska kika in på tv4 och kolla :)

Ska nog ta och lägga mig och läsa lite och sen sova!

Puss & Godnatt!

image1056






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback