e m m a ; vardag, fest, inredning

Skärstorsdag

Jaha då har påsken kört igång :)

Och idag kommer älsklingen hem + att Josie kommer hit! :D Hihi superskoj! De kommer med samma tåg så jag hinner träffa Josefine en sväng på tågstationen :) Hon ska sova hos en annan kompis, blir inte här hemma denna gång eftersom älskot är hemma :)
Shit.. nu har det gått tre veckor igen sen älsklingen åkte...

image1078


Skrev ingen blogg igår för min mobil ville inte lägga in bilderna som jag ville ;P
Gårdagen började med en frulle på Waynes med Johanna och Camilla! Riktigt kul! Vi kollade på korten som Camilla hade knäppt i Thailand också! Vill också åka!
Efter frullen gick vi till systemet och shoppade loss lite så vi klarar oss i helgen ;P sen så drog jag och Johanna till Avesta för att shoppa lite ;) Vi snurrade runt i plushuset och Johanna köpte en vårjacka och en söt topp och en sjal :) Jag köpte lite jag med, en grön kudde! En kuvertväska, en fest-topp, strumpbyxor.. tror det var det :)
Sen så åkte vi hem för jag skulle jobba.

Börjar 12 idag. Skönt!
Ska ta och diska nu :s usch och fy! Finns det ingen städfirma i närheten som har lust att komma och diska och dammsuga åt mig ;)

Har köpt färgglada ljus som passar perfa till påsken tycker jag :) Har dem på mitt turkosa mateusfat. Mkt tjusigt enligt mig ;)

image1077


Hoppas ni får en bra skärtorsdag :)
Nu ska jag dra på diskhandskarna..

Pusspuss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback