e m m a ; vardag, fest, inredning

Söndag

Jag försov mig! :/
Eller försov & försov, jag hade inte ställt klockan (vet inte varför) och jag skulle upp kring 10 egentligen tänkte jag så jag skulle slippa stressa. Ska nämligen iväg på innebandy och kika på lillsyrran idag igen :) Matchen börjar 12 och jag vaknade 11.. :s Hatar att stressa men då ringde mammsen och sa att hon skulle nog också bli lite sen så vi kanske missar första perioden.. lite tur i oturen.

Annars idag så har jag inget inplanerat. Skulle behöva och handla en sväng. Typ bara alkohol och proviva i kylskåpet just nu ;P haha!

Nu ska jag ta och fästa lite make up på mitt ansikte ;)
Ha en fortsatt trevlig söndag!

PUSSPUSS
image1056







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback