e m m a ; vardag, fest, inredning

Vinter - igen..

image1032

Syrran sov hos mig från torsdag till fredag, vi kollade på film och ät gott på kvällen på torsdagen :) Trevligt!
Igår var jag ledig från jobbet, skönt :)
Passade på att sova ut..
Hjälpte syrran att noppa hennes ögonbryn och färga hennes hår :) Blev så tjusigt så!
Sen när hon hade åkt hem så gick jag och fikade med Emma & Bea! Riktigt trevligt! Pratade en massa! Och käkade morotskaka ;) hihi, mumsigt!

Efter det så gick Emma och jag på stan en sväng, shoppade loss lite i "storstan" ;P Köpte peeling creme från Dermanord, och scrub-handskar, en skjorta (som jag hade på kvällen), en bok där det står en massa härliga kommentarer från barn ;), nagellack och foundation :) Tänk vad man kunde hitta trevliga saker i den här stan!
Jo! Var in på systemet också :) Haha Emma och jag kom med så klockrena kommentarer, eller inte! :P T.ex Emma bunkrade upp med en massa alkohol så hon gick därifrån med tre kassar och sa, - ja nu känner jag mig som en alkis, och gick precis förbi en :s hehe.. timing ;)
En trevlig runda på stan!

Sen var det ju bara att käka lite och göra sig i ordning för kvällen :)
Satt och kollade lite på let's dance och vid nio kom Bea hit och vi började pimpla vin!
Vi gick sen hem till Nea där det var lite folk! Kul!
Vid 12 tiden gick vi till hotellet för att shake:a röv ;P hehe.. var riktigt trevligt, lite annat folk och annan stämning!
Och det var ju såå fint vårväder igår på dagen och sen när man skulle gå hem inatt så snöade det som fan! Trist! Trodde våren var på G...

Ikväll blir det lugnt, är lite trött efter gårdagen och jobbade tidigare idag så kommer säkert bli ännu tröttare ikväll..
Ska väl kika på film och melodifestivalen och mysa lite här hemma. Ska städa lite också... :/

Hoppas ni får en trevlig fortsatt lördag :D

pusspuss


Lurken

Så klockrena kommentarer ! ;)

2008-03-01 / 17:59:07
BLOGG: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback