e m m a ; vardag, fest, inredning

Lördag!

Morrnmorrn! Sitter här och lyssnar sönder amanda jenssens album. Och speciellt låtarna Amarula tree & Our last goodbye och om ca en timme ska jag iväg till jobbet :) Sov hos pappsen inatt. Var med Najcho igår kväll så jag tyckte att det var närmare att gå hem till pappa och sova inatt. Otäckt att gå hem själv ju :s
Ja Nicholina och jag var igår ikväll och käkade godis och kikade på tv :) Inte för att det var nå bra som gick men, men.. blev lite snack också :)
Och idag fyller LurkenBurken år :D wiiie! Har tillägnat inlägget nedan åt henne ;)
Hm.. det luktar kattmat här :s och inte är det jag som luktar! Har precis duschat ;) Och ingen kattracka har jag heller! MEN VAFAN vad det stinker! Euuw! Hm.. Kommer nog utifrån, har balkongdörren öppen.. :s
Jaja.. På eftermiddagen ska jag på 18-årskalas :) Min halvsysters son fyller år! Det ska blir riktigt trevligt! :D Sen efter det är det ju back in the 80's som gäller ;) ska bli skoj det med!
Aja nu ska jag ta och göra mig i ordning lite så jag ser anständig ut på jobbet ;)

Hoppas ni får en supernajs lördag och sup lugnt ! ;)
PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback