e m m a ; vardag, fest, inredning

Valborg

Jahaja!
Då var man hemma igen då :)

Har haft en bra valborg i Uppsala!

Steph och jag kom fram till Nea kring halv 6. Vi visste att vi var lite sent ute med drickan så började hälla i oss på en gång. Nea hade ju hållt igång sen morgonen :)

Gick sen och satte oss på gården för att sedan gå vidare till stan :)
Och jag ångrar mig big time att jag tog högklackat, sitter just nu med skavsår och blåsor på fötterna :s Men tackar Nea stort för utlånandet av hennes skor när det var som värst! :D
Har även lite blåmärken här & var.. (hm?) tur att man var påverkad annars skulle jag nog ha kännt av dem och skavsåren mer än vad jag gjorde ;)

Vi gick sen mest på stan och strosade :) hihi.. fyy vad folk det var ute! Skojskoj!
Jason Mraz - I'm yours var i alla fall kvällens låt ;)
Vi käkade lite keeebab och vandrade sedan hemåt!
Kvällen avslutades med pengavikande och nostalgisnackande ;P

image1099


Kul att komma iväg så där och att verkligen ha ngt att göra på valborg! :) Synd bara att vi inte hann träffa Johannorna och älsklingen var också där. Men vi hann inte ses.. :/ Han är i Halmstad nu :( Är supertomt här hemma..
Synd också att vi kom så sent, men vi sa det att nästa år får det bli att vi kommer en dag innan och börjar parta :)

Bilder finns här!

Hääna har kommit hem en sväng :D Så vi ska väl umgås lite! Vi umgicks en sväng idag och Camilla var med också :) Vi käkade glass och mat på donken och åkte sen hem till Camilla och käkade färsk ananas och snackade skit :)

Men nu ska jag ta och sussa lite, ska upp och jobba imorrn!

Godnatt med er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback