e m m a ; vardag, fest, inredning

Ciao

Hejsvejs!



Blev inte så mkt pyntande idag iaf, men har slappat och slöat som attans istället ;)
Sov hos pappsen inatt, tur att man har sitt gamla rum kvar ;P Blev rätt sent igår, först var vi och gratulera storebror som blev 33 år igår, var mycket trevligt! :) Vi blev kvar ett bra tag där, till 11 typ och med oss hem fick vi en julfilm! Som var sååå mysig! Såg den direkt när vi kom hem. Fred Claus hette den, tipstipstips! Handlade om tomtens brorsa :) Hehe komedi, men som sagt helmysig! Fick julkänslor av den! Ska ta och dra hem lite låtar från filmen, bla denna :) Filmen slutade inte fören halv 1 så blev kvar där över natten :) Och under dagen idag har jag och lillsyrran spelat xbox, crash & sonic :) sköjj!

Men nu så ska jag snart ta mig till Sandrew & Steph för att umgås lite :)

Ha en fortsatt trevlig lördag! :) PUSS


Anders

så detta är den mysiga julfilmen jag måste se? ;) vi kan se den sen när ja kommer hem :D puss puss

2008-11-23 / 11:04:50
Johanna

Tack för alla fina ord som du skrev. Det betyder verkligen jätte mycket för mig.



Hur är det med dig? Hoppas du mår bra! Ta hand om dig!



Puss puss

2008-11-24 / 00:50:14
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback