e m m a ; vardag, fest, inredning

Dags för work!

Mm snart ska jag dra iväg till jöööbbet :)

Vad händer i helgen för Emma då? Först och främst, dagen/helgen kunde inte börja bättre: Bob Sinclair vs David Guetta på MTV ;) wiieho! Joo, idag blir det som sagt jobb, till 18 sen efter det ska jag och gratulera bruuuschan som fyller 33 år. Ujuj vad fort det går, tyckte det var nyss han fyllde 30.. :) Sen efter det så får vi se vad som händer kanske drar hem till pappsen en sväng, får se.. Eller så ska jag julpynta här hemma... ? Hm.. eller så gör jag det på söndag.. Ska iaf göra det till helgen :) hihi, liiite tidigt kanske men jaja, skitsamma.. längtar efter julen och den går över så fort så att tjuvstarta lite gör nog inte så mkt.. ;) Imorrn såå ska jag jobba 11-13 :) Jaa det är det jag vet vad jag ska göra.. Sen får vi se vad som händer.. Jag har då bestämt att denna helg får bli en vit helg, ingen alkohoool! :) Behövs! Så kanske bara en dag för sig själv här hemma skulle vara något..? Hm jaa det tåls att fundera på :) Nu ska jag ta och lägga på mascaaara och sen borsta gaddarna, sen ska jag drao till wörket :)

Ha en supernice helg! Weee FREDAG! :D
Puss


lurk

Julpynta, redan ? Om du inte har nå speciellt för dej så får du gärna joina mej på msn senare när jag är @ work. :)

Puss

2008-11-21 / 18:09:48
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback