e m m a ; vardag, fest, inredning

Nu ni!


Eey blev inge mer insider det blev för otäckt.. ska ta och göra lite nytta istället och rensa garderoben! Jaaa, alltid lika spännande, får se vad man har hunnit använt och ej :)



Kajsa

Emma! Jag vill ha n ny blogg (har inte skrivit i min sen i februari). Kan inte du hjälpa mig med designen? Är helt kass på sånt. :P Btw, blir det simning imorgon? :) Kraam!

2008-11-13 / 13:01:48
Emma

Självklart kan jag hjälpa dig med det! :) Men har två till bloggar att fixa innan så det kan ta lite tid innan du får den, men fundera lite på vad du vill ha för färger och om det är nå bilder du vill ha med :) Så kan jag höra av mig när jag kan ta mig an din blogg ;P Nej blir inte med och simmar imorrn, ska till mammsen direkt efter jobbet och käka och så :) puss&kram

2008-11-13 / 20:22:24
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback