e m m a ; vardag, fest, inredning

Oj vilket yrväder!

Ja, imorse när jag skulle gå hem från mammsen så var det väldigt snöigt och blåsigt ute! Har varit riktigt problematiskt med all vind och snö i östra Sverige. Arlanda hade fått ställt in ett x antal med flyg tydligen pga att de bara kunde hålla en bana ren från is och snö.. Otäckt när det blir så mkt olyckor på vägarna också så fort det blir väder som detta.. :s Som tur var så har det lugnat ner sig lite..



När jag kom hem så började jag lite med julpyntet, har då iaf fått upp julgardinerna jag fick av mammsen och även lite jul-smått-&-gott. Dessutom så lyssnade jag på julmusik :D hihi oh mysigt! Skulle kunna vara hemma hela dagen för att få fram julen ordentligt! Men det får vänta tills ikväll, ska strax iväg och jobba :) Ska kila iväg lite tidigare så jag hinner kika in på apoteket, ska köpa ansiktsrengöring :)

Igårkväll följde jag med pappa, Cath & Emelie till farmor & farfar, och som vanligt så kom 7 olika sorters kakor fram.. :P hehe, trevligt var det! Så mysigt att vara där ute :)

Ska försöka ta mig till kupolen nu i veckan, får ju lön imorrn så blir väl att köpa lite julklapps sen så ska jag hitta en nyårsklänning.. Anders ska åka till Kupolen när han kommer hem, kring den 20:e och ska väl hänga med då också och köpa det sista.. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback