e m m a ; vardag, fest, inredning

Paff som en poff

jaa idag blev jag paffigare än paffigast!

Anders klev in genom dörren på jobbet alldeles innan jag skulle sluta. Shit! Haha visste inte vad jag skulle göra, kunder hade jag ju också :P Men kul iaf att han överraskade med en hemkomst! Vi ska kika på DET nu :) Han är påväg hit.
För er som inte har förstått läget än, så är det så att jag och Anders är inte längre tillsammans, men vi är megabra vänner :) Och just nu känns det bra. Nuet vare ja.

Hehe hade ju tänkt att ha en lugn helg i helgen, men blir nog en liiiten lätt utgång på lördag ändå ;) heh, men vad ska man annars göra liksom?! ;P Och imorrn blir det att käka middag och umgås hos mamma som sagt och sen blir det nog att kika på Emelies katt som hon ska få hem imorrn :) Elsa tror jag hon fick heta :) hihi Idol är det ju också imorrn, någon som vet vad det är för tema?!

Och på lördag är det Madagaskar på tv :D hihi den är bra! Kanske blir förfest till den? hah ;)

Ne nu ska jag ta ett glas mjölk!




bjussar på en bild på mig & ems från i lördags :) Mia & Catwoman!

PUSS








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback