e m m a ; vardag, fest, inredning

Welcome friday!

aaawh har varit hos Emelie och sett hennes nya supersöta kattbebis! Fan vad söt den var! Lilla Elsie ;) ooh vill också haaaaa... :/ mm.. Steph's lilla Selma var där också och hälsade på hennes nya polare ;P hihi så söta!
Drog till donken en sväng med tjejerna också, gött med en cheese ;)

Och innan jag träffade tjejerna var jag hemma hos syrran och firade hennes sambo som fyller år:) Var mycket trevligt! Tjockade i mig lite snask där också.. fan vad jag svullat idag då :P men det är ju friiiday! Wiiie! Nice!

Imorrn blir det att bara chilla och städa här hemma i lägenheten (behövligt, utropstecken) ska förbi systemet också. Sen blir det nog att käka med Anders och sen ska jag dra hem till Malin en sväng och dricka lite viiin blir väl att avsluta på kingen, trevlans!

Skönt att vara ledig imorrn :D wiiie! Så blir nog uppe ett tag till ;)

Och fick sms från lilla Josie idag :D blev superglá! Hon satt o pimpla viiin ;P Miss u darl, men du verkar ha det skiiitnajs förutom kackerlackor och spindlarna då..  en och en halv vecka har gått fort!



Här kan ni kolla in hennes resedagbok! :)

Nu blir det liiite OC ;) PUSS


Josie

Miss u 2 !!!!

2008-11-17 / 02:49:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback