e m m a ; vardag, fest, inredning

Hey hello..



Mums med spagetti & köttfärssås :D Fick med mig lite från mammsen igår när jag var där :) Och medan jag var hos mamma igår ringde pappa o frågade om jag skulle med till farmor o farfar :) Självklar sa jag! Och hänkade på ut till bushen aka Husby, Koberga ;) Trevligt! Farmor plockade som vanligt fram 7 sorters kakor och kaffet var nog klart innan vi hann åka från stan :P Tycker det är så mysigt att fika och vara där ute.. det är speciellt.. kaffet smakar dubbelt så mkt godare än när jag gör det här hemma.. (kan iofs bero på att jag är kass på att göra kaffe, antingen blir det the-kaffe eller så blir det riiiktigt starkt ;P höh) Var trevligt att få träffa på farmor & farfar också, blir inte så ofta..

Idag väcktes jag av att posten kom.. rasselrassel! Jag for upp och visst hade jag fått det jag hoppades på ;P Min peruk till Halloweenfesten nästa vecka ;) Spännande! hihi, vad skoj! Blir nog skittufft när resten av outfiten kommer :D

På planeringen idag ligger jobb 14-18 först & främst, ikväll blir det promenix och kanske ett eller två avsnitt av OC ;) bara chill alltså.. :) Imorrn jobbar jag förmiddag så det blir väl att lägga sig relativt tidigt, inte halv 3 iaf ;) Och efter jobbet imorrn blir det nog fika med Johannorna och kanske en & annan extra :) Ska nu trycka i mig resten av min lunchlåda ;)

Hoppas ni får en niiice dag :D PUSS


Anders

jaa de kan ju bero på att du e kass på å brygga kaffe :P peruken va asnajs iaf, såg så söt ut i den :) puss puss!

2008-10-29 / 13:39:39
BLOGG: http://denblinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback