e m m a ; vardag, fest, inredning

Min dag

Idag har jag vaknat, käkat frulle, kollat på OC (as usual) jobbat, diskat, städat ur min ikea hylla, käkat, sytt (!) gardiner och även fållat upp ett par braxer, bytt gardiner i tvrummet, kollat på dödligt vapen 3, ritat, druckit te :) hehe ganska detaljerat.. :P mjoooru.. det var väl allt.. eller jo! Fick reda på vid dagens slut att jag är ledig på lördag :D niiice

Lite pics från min detaljerade dag ;)








aoo skissade lite nu på kvällskvisten, men blev väl sådär,
tröttnade lite på slutet ;P hihi tjusigt sudd va? ;)

Och nu ska jag faktiskt ta och sussa :) Nattinatt, och tyck gärna till om det tidigare inlägget, blir kanske inköp i helgen.. :)

PUSS & godnatt!


Anonym

Jag tyckte teckningen va fin iaf men kom på en grej, hon ser lite sur ut :)puss puss

2008-10-17 / 13:23:55
emma

aah det är meningen ;)

2008-10-17 / 13:48:23
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/
Anders

jaha :) då e det inte så konstigt :)

2008-10-17 / 14:40:53
Anders

Jaha :) då kanske det inte är så konstigt :) puss

2008-10-17 / 15:01:39
emma

ikväll sover Neo och Max här så det blir en lugn kväll. Imorn vet jag ikke vad som händer, har inga planer alls. Mysigt med spa-kväll =)

2008-10-17 / 19:13:22
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback