e m m a ; vardag, fest, inredning

bildblogg

Jaa idag har det varit en slapp dag, men har ändå hunnit med en heldel. Vaknade upp på Emelies soffa, fick skjuts hem av Sandra. Gjorde mig i ordning lite, duschade och så. Fick i mig lite frulle sen drog vi till Borlänge, tänkte kolla in JC-jackan. Hade ganska höga förväntningar om jag säger så. Blev besviken. Såg plastigare ut i verkligheten och den blåa var inte alls fin, den röda var tjusigare men jag blev inte helt övertygad om att lägga ner en tusenlapp på den. Så det fick bli ett par stövlar istället ;) Vi käkade lite på max och drog sen hem för att kolla på hockey :) Och efter den blev det glasskäkande till Sex & the city :) Såå hann som sagt med en hel del idag trots att det var en bakisdag ;) hehe

Gårdagen var iaf jättetrevlig! Kul förfest och det var kul på hotellet :) Mkt folk! Här kommer lite bilder från gårdagen!


Me and Ems - Steph & Ems


Kajsa, Steph & Jonna - ?, Jonna, Malin & Nick


3 bruuuuds - Snack i köket


Emelie, Steph & Sara - Nick & Steph



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback