e m m a ; vardag, fest, inredning

Weekend has come..



wiie :) helg & lördag! Finally! Ikväll blir det röjj! :D

Gårdagen var riktigt lyckad iochmed 20% rabatten på mateus, kul! Häxa var jag ju också, har väl lite bilder jag kan lägga ut, men nu hinner jag inte! Ska fästa lite smink på fejjan och sen dra iväg till jobbet :)
Efter det blir det att handla lite på ICA, lite förnödenheter.. så som groggvirke & snask till kvällen ;P hehe Och efter ICA blir det att diska och plocka lite här hemma, för vi blir nog här ikväll, som det ser ut.. :)

Hoppas ni får en superdupertrevlig lördag! Sup lugnt ;)


frida

Hehe, javisst!

Ja båda färgerna var ju lika fina också så. :)

2008-10-25 / 13:00:48
BLOGG: http://dumpforbrokendreams.blogg.se/
Lisa

Du var snygg som häxa :) Tyvärr som jag sa blev det inge Shopping av Matteus men men får bli att önska till bröllopet :) Hoppas du får en trevlig kväll!!

2008-10-25 / 21:23:39
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback