e m m a ; vardag, fest, inredning

Go go Sweden!

Åhh , snart kör matchen igång :D Heja Sveriiige! Jag och Anders ska ut till syrrans stuga och kolla på den! Trevligt! :) Har precis fått i mig lite pancakes som blev över från lunchen.. :) göttans, med lite äppelmos på ;) Och just nu så sitter jag och gör en skiva till jobbää, mkt amanda jenssen och Miss Li blir de + lite Lars :) blir nog braao.

Imorrn så blir det en kvällsfika med Lurkas, mkt trevligt! Och på fredag ska jag och Lisa kanske ses och fika en sväng, var riktigt längesen vi sågs nu! Träffade henne på ICA när jag skulle hämta ut min jacka (som inte passade alls) & kom då överens att vi måste ses ngn dag här framöver :) Niice!

Nu ska jag sätta på mig myskläder sen drar vi
:)

Ciao babes


Emma

heej, allt bra med Emma? :D

Blir det hotellet i helgen då??

Puss!!

2008-09-10 / 23:07:05
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback