e m m a ; vardag, fest, inredning

Heelg!

Härligt med helg! :) Men inte är man ledig för det inte, jobb imorrn som gäller mellan 11-13 :P Sen drar vi till Nyhammar för att parta loss och käka kräfts med Josie :D wiiie! Ska bli kul att träffa den poopien!

Ikväll har jag varit en sväng hos Lurkas och umgåtts lite, Erika var där också :) trevligt att ses! Sen när Erika åkt så gick jag och Lurken ut på en promenix, riktigt najs, trots regnet :)


Nu ska jag smörja in mig med BUS och sen slagga så jag orkar shake:a rövva och halsa alkohol imorrn ;) Kanske hinner skriva ett ord eller två innan jag drar, vi får se :) annars får ni ha en supernajs helg för det ska jag ha!

Nattinatt



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback