e m m a ; vardag, fest, inredning

Mys & middag


cp med mitt nya nagellack, blir väl riktigt passande till min sopsäcksliknande klänning? ;)

är just nu hemma hos mammsen. Har käkat middag här, kött, ris och någon ananas-sås, supergott :) sen låg jag och lillsyrran i soffan och glodde lite på "johnny english", men den var typ slut och nu hamnade jag här. Har dragit hem en film, wanted.. med Jolie.. tycker inte om henne men filmerna hon är med i brukar vara bra.. :P

asså.. jag har typ träningsvärk i mina armar från igår när vi shoppade, bar runt på så myckett grejer igår så jag fick ont i armarna, är nog därifrån :P haha.. såå tränad är jaaag ;) mjorå..

Kom på en sak när vi var på väg hem igår, heeela kvällen hade jag passat in så jag stod i fel kö, hela tiden var det någon framför som höll på att krångla. Det var vill-byta-fast-det-inte-går-och-som-bara-vill-jävlas-tanter i massor och överallt, kändes det som! Gah..
När jag blir gammal kärring så ska jag inte bli en surkärring, jag ska vara en positiv & glad liten tant :) så det så!

ååhh fan längtar till imorrn (jävla tjat, jag vet. men vafan jag längtar :P), partyyyy!! :D:D Ska dricka sprit imorrn, som jag inte har druckit på år & dar! Tänkte köra en steph/sandrew-variant, absolut + redbull ;) gött!

Nu ska jag strax ta och dra hem :) Nattinatt


Johanna

Partyy imorn, jag ska också dricka sprit men det blir nog Rom & Cola för min del! Vi får höras imorn : ) Vad fint du fixat bloggen förresten! Puss puss

2008-09-26 / 23:30:30
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback