e m m a ; vardag, fest, inredning

Snart Idol!

Gissa vad Emma ska hitta på nu!? Hon ska ta och sätta sig & sy lite. Jajamen! Har fått låna mammas symaskin.. så man får passa på..

Har en grön klänning från H&M som jag ska göra lite kortare :) Kanske ska ha den till helgen.. hm.. Näe vill nog ha en ny. Träffade på Bea igår när jag gick hem från jobbet (som btw har fått körkort, GRATTIS GUMMAN!), pratade lite och hon sa att det finns skitsnygga klänningar på Gina nu, så på torsdag ska jag och mammsen till Borlänge, de har tydligen öppet ända till 22 då :) Så vi drar dit direkt efter jag har slutat! Skoj! Blir väl att kika efter en present till lillsyrran också som fyller 15 nästa vecka :) hihi!

Aja nu ska jag syyy! Dock inte på en sån som på bilden ;) Sen blir det Idol! :D



PUSS så länge!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback