e m m a ; vardag, fest, inredning

Tired



ååh, fan vad trött jag är! Sov inte bra alls i natt.. :s jag vet iofs varför och inte nog med att jag hade svårt att sova inatt utan när jag väl somnade då slocknade jag verkligen! Och jag som skulle upp och jobba kl 10, vaknade halv 10 :s Var bara att springa upp ur sängen, klä på sig, slänga på sig lite mascara, proppa i mig en halv banan och sen springa iväg till jobbet :)

Så nu sitter jag här framför top model 4 och halvslöar.. :P ska snart hoppa in i duschen en snabbis för sen ska jag iväg till lurkburken en sväng, och jag känner mig inte direkt fräsh nu.. skulle egentligen ha duschat i morse men hann ju inte det som sagt :P såå en dusch behövs vekligen!


Duschen väntar! Laater



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback