e m m a ; vardag, fest, inredning

Måndag

Jahaja.. måndag och ny vecka..
Pälsk ringde nyss och sa att han kommer hem imorrn, tidigare än väntat! Wiie :) Ska bli skoj att han kommer hem. Men måste ärligt talat säga att jag verkligen behövt vara själv här hemma i min emma-lägenhet.. har varit skönt faktiskt, jag behöver verkligen min egen tid. Jag behöver vara ensam ibland. Så jag kan fundera i lugn och ro.. när pälsk är hemma så är det ju bara han jag koncentrerar mig på ;) heh nee riiiktigt så är det väl inte :P men ni kanske förstår vad jag menar? :)

Fan och inget äre på tv på måndagar! Bara Ett herrans liv och det är slut nu.. :( Ska nog köra igång en film på datorn och krypa ner i sängen :) mm lät nice.. På det viset är det så bra att ha laptop, kunna slänga sig i sängen framför en film, istället för att punga ut med 6000 på tv till sovrummet ;P woho för laptops! Och på tal om laptops så är jag sugen på att pimpa min. På bluebox.se har de supercoola, blir nog att klicka hem en i slutet på månaden ;)

Oooh upptäckte att det är Sex and the city nu :D på trean! Då blire att glo på det ett tag då ;)

Bjuder på en till bild från helgen, fick av Josie nyss ;) jag i dimman..




Nattinatt :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback