e m m a ; vardag, fest, inredning

nollåttanollnioelva

uschja, idag är det elfte september.. 7 år sedan WTC jämnades med backen av terroristplanen, och flera liv gick till spillo & 5 år sedan Anna Lindh avled efter att ha blivit knivhuggen inne på NK.. fyy vilken hemsk dag detta är.. Och som Johanna sa, visst blir man lite vidskeplig, hon skulle egentligen ha flygit idag men valde ett annat datum pga allt som hänt denna dag. Skulle jag också ha gjort.. hon är i Spanien nu den lilla fialottan! Är inte avis ;)

Nog om det..


Imorrn är det helg och med den ingår lite jobb och kanske lite partajande.. sen på söndag åker pälski ner till Halmstad igen.. Ska försöka planera in en helg jag ska hälsa på honom i Halmstad tänkte jag, ska då förhandla mig fram till att jag får vara ledig 3 dagar på jobbet, men det ska nog gå bra.. :) Men först och främst ska en Stockholmsresa bli av! Kom på att den tredje oktober ska jag och hälsa på Josie :) då är det en månad kvar till hon drar iväg söderut, till Australien! 7 månader blir hon borta! Hur ska jag klara mig utan dig poopie!? :( Blir att dra ner dit i vår och hälsa på henne så jag klarar mig ;)

Ikväll har jag varit och fikat en sväng med Lurkburken, men blev ivägskickade då det var någon sorts frisyr-visning som hade bokat upp heeela fiket, baaara att maka sig undan.. :) Drog hem till Lurkas och spelade lite Guitar Hero :D hihi, kör fortfarande på easy, men klarade näääästan medium idag 77%, eller hur lurkis? :P Kl 8 kom älsklingen förbi med en pizza och höll mig och Emma sällskap framför Idol :)

Skulle vilja dra till blge på lördag, eller Avesta.. vill införskaffa en jacka och en till garderob :)

hihi photoshopat lite ;) hah




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback