e m m a ; vardag, fest, inredning

2 år sedan suparresan ;)

idag är det 2 år sedan vi var i sälen sist. känns så riktigt trist att vi inte kom iväg i år och jag känner mig lite skyldig då det är pappas stuga vi skulle vara i och jag inte kunde hänga med iår. Men det blev så hastigt med flytten nu och så då jag bland annat fått betala en oväntad dubbelhyra + att jag var tvungen att jobba denna helg då cheferna ska bort. :/ men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag.. :) till vintern kanske jag ska försöka haffa stugan åt oss igen! Så man kan åka lite i backarna också och inte bara supa ;) uschja vad skoj vi hade sist  vi var där, kollade nyss på bilderna jag lagt upp på bloggen (se början på maj 2oo7) :P hehe vi såg lite annorlunda ut ;)

Idag är det en härligt varm dag igen :) naaajs! Börjar jobba om en timme så ska ta och försöka få i mig lite käka och sminka mig sen ska jag draaa! Ikväll blir det nog att gratulera kusinvitamin som fyller 21 år och sen blir det att ta en titt förbi hos papi också. Vi måste hämta hans bil då älsk ska låna den imorrn till Halmstad för att hämta hem hans grejer. I helgen är han alltså officiellt hemflyttad ;) goodie!

som sagt fixifix vare! Ha en underbar dag! :D PUSS


alex

ja bara fint med mig, hur är det med dig?

va händer i sommar då?

hoppas nackspärren försvinner!

2009-04-25 / 11:29:38
BLOGG: http://alexxandram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback