e m m a ; vardag, fest, inredning

go' kväll!

Hejsan svejsan!
Trots det dåliga vädret med regn & grådassig dag (vilket jag iofs tycker har varit positivt då snön & allt skit försvinner tidigare) så har jag haft en riktigt bra dag idag! Dels så sov jag 13 timmar inatt (!) och var ordentligt utsövd när jag vaknade & som mamma sa så har jag nog sovit bort sjukdomen inatt för allt med förkylningen kändes sååå mycket bättre än igår. Idag hänger liksom hjärnan med också ;) igår var den lite efter ca 3 sek ;P Nu sitter bara förkylningen i näsan, vilket är skönt!

Sen nu så har mitt "påsklov" börjat! Är ledig fram till tisdag nu! Nästan en heel vecka ledighet, niiice :) Och det innebär, en massa mysgosande med min älsk, Häääna är hemma så det blir att umgås med henne redan imorrn faktiskt + Camilla - frulle på wiernan :) trevligt värre! Sen så ingår det ju partajande också :D På lördag är det hemvändarkväll på Hotällä så blir röjj då! Kanske grillning innan också, myyys!

Nu ska jag ta och lägga i lite blonda slingor i mitt hår (kommer kanske bild sen) - får passa på medan älskling ska kolla på sporten! Sen blir det nog att glo på film med älsk :)


en outfit jag inte skulle tacka nej till ;) från polyvore


Hare gott! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback