e m m a ; vardag, fest, inredning

ändrade planer

puh, vilken värme det är ute! Sååå najs :) passar bra att det blir regn på tisdag tycker jag! Så man har lite bra samvete på att ha lagt ut pengar på att åka utomlands :P haha, men kollad faktiskt vädret häromdagen och då skulle det bli 15 grader här hemma på torsdag & det gör mig absolut inte något! ;) Äh vi får nog skoj därborta ändå :P hihi, snart ååååker vi!! Wiiiehooo!

Ikväll blev det lite ändrade planer, blir inte att sitta hemma och uggla och packa flyttkartonger, blir att partaja istället :D Elin har ferre så man kan ju inte tacka nej! :) Blir nog skitskoj! Men jag ska dra ut till ferren lite senare för först ska jag käka middag med mamma och älsk! :)

Under dagen idag har jag och älsk mest hängt hemma hos Steph och umgåtts med hennes lilla kattbebis Selma! hihi hon är så söt :) sen så har jag jobbat också då förståss! & vi har dessutom hållt på att packa lite till flytten.

Imorrn blir det kanske att dra iväg till borlänge med mamma och handla lite förnödenheter till resan. Vi får se.. om vi orkar. Orkar inte om det är sånt här väder. Då blir det nog kanske en fika med Johanna på stan istället? :) Ska höra med henne!

Nee nu ska jag ta och fixa det sista sen ska jag dra hem till mami och så blir det att fixa sig för fest där hemma! :) Ska prova att ringa min Josie hos mamma också, det går inte alls från min mobil :( fortfarande bara "abonnenten du söker kan inte svara för tillfället blabla.." buuh ;c men som sagt får prova hemma hos mami! håller tummarna för att det fungerar, saknar min poop!


en emma i fina formen ;P


Hoppas ni får en najs lööördag :) PUSSSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback